تماس با کارشناس فروش:09123649705

 

menuordersearch
ahaniranian.com
۱۳۹۹/۲/۱۳ شنبه
(9)
(3)
لیست قیمت درب ویلایی حیاط فرفورژه و باغ و پارکینگ | درب آهنی ماشین رو
لیست قیمت درب ویلایی حیاط فرفورژه و باغ و پارکینگ | درب آهنی ماشین رو

درب وروردی پارکینگ حیاط و ویلا - اردیبهشت 1403

درب پارکینگ ویلایی باغ فرفورژه امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می‌شود که شاید مهم ترین استفاده از‌ آنها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب ورودی باغ و درب حیاط و ویلا آشنایی دارید و می‌دانید که از چه جنس هایی ساخته می‌شوند؟ درب پارکینگ ورودی درب حیاط و ویلا هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب ورودی ساختمان و درب حیاط و ویلا آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند که شکل ظاهری‌ آنها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می‌کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

درب ویلایی

درب ویلایی حیاط

درب پارکینگ ورودی

درب باغ ویلایی

درب حیاط و پارکینگ

درب ویلایی

درب حیاظ و باغ

درب حیاظ

درب باغ و حیاط

درب ویلایی

درب حیاط

درب ویلایی

درب ویلایی

درب ماشین رو حیاط

درب ویلایی

درب ویلایی ماشین رو

درب ویلایی حیاط

درب حیاظ و باغ

درب ویلایی

درب پارکینگ

درب ویلایی و پارکینگ

درب ویلایی

درب پارکینگ

درب پارکینگ

درب ماشین رو

درب ویلایی

درب ویلایی ماشین رو

درب حیاط

درب باغ

درب ویلایی

درب حیاط

درب حیاط

درب ویلایی

درب ویلایی حیاط

درب پارکینگ

درب ویلایی

درب ویلایی

درب پارکینگ

درب پارکینگ

درب ویلایی

درب فرفورژه

درب فرفورژه

درب ویلایی فرفورژه

درب حیاط فرفورژه

درب فرفورژه

درب ویلایی فرفورژه

درب حیاط فرفورژه

درب فرفورژه

درب فرفورژه

درب ویلایی لوکس

درب ویلایی فرفورژه

درب ویلایی لوکس

 

برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید

تنوع در درب ورودی پارکینگ

درب باغ همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می‌شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می‌شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می‌دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می‌شود.

 

خرید درب ویلایی در تهران


درب فرفورژه ویلایی از مدل های درب های آهنی می‌باشند که با ظرافت خاصی تولید شده اند و به دو مدل درب ویلایی کلاسیک و درب باغی مدرن ساخته می‌شوند. این مدل از درب ها یکی از با دوام ترین درب هایی است که از نظر امنیت و ایمنی حساب می‌آید. خرید اینترنتی درب ویلایی با توجه به سلیقه و انتخاب مشتری تولید می‌شوند. به همین خاطر این مدل از درب ها بسیار پر فروش می‌باشند چرا که مدل، طرح ورنگ دلخواه مشتری انجام می‌شود. که این موارد جز مزایای این درب ها است.
درب ویلا را میتوانید با استفاده از متریال های مختلف تولید کرد. خرید درب ویلایی میتواند از جنس آهن باشد یا ترکیبی از آهن و چوب و یا ترکیبی از آهن و فرفورژه باشد. این که درب ویلای شما کدام یکی از این گزینه ها باشد به نوع معماری و شکل ساختمان ویلای شما بستگی دارد. ما در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با انواع قیمت درب ویلایی آشنا کنیم و در ادامه تصاویر مختلف درب پارکینگ را میتوانید مشاهده کنید. در این بین، درب ویلایی فرفورژه در تهران و درب ویلایی طرح چوب و فلز بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. برای خرید درب ویلا بهتر است از تولید کنندگانی خرید کنید که خود تامین کننده مواد اولیه هستند. قطعات فلزی و فرفورژه بکار رفته در درب ویلا با توجه با عرض و ارتفاع درب تغیر میکنند، بنابر این استفاده مکرر از قطعات بازاری سبب میشود که شکل خرید اینترنتی درب فرفورژه جذابیت خود را از دست بدهد.

ساخت درب حیاطی

ساخت درب پارکینگ ورودی درب حیاط و ویلا هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می‌شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می‌ریختند تا آب شوند، با درآوردن‌ آنها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی‌ آنها کمتر می‌شد و در نهایت امکان جلادهی در‌ آنها فراهم می‌شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی‌ آنها پیاده کنند که از جمله آنها می‌توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می‌شدند که با تغییر شکل‌ آنها در واقع درب حیاطی از‌ آنها ساخته می‌شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب پارکینگ ورودی درب حیاط و ویلا فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می‌شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

تنوع در طرح درب فرفورژه

درب حیاط البته انواع درب فرفورژه ویلایی یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از‌ آنها را مشاهده کنید که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرند. باید بدانید که انواع مختلف درب فرفورژه ورودی ساختمان و ویلا ویژگی های متفاوتی دارند و همین هم باعث می‌شود که استفاده از‌ آنها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 
انواع درب پارکینگ ورودی درب حیاط و ویلا

 

شما میتوانید هم از درب های چوبی و هم از درب های فلزی به عنوان کاتالوگ درب ویلایی استفاده کنید البته دقت داشت هباشید که استفاده از برخی از‌ آنها در برخی از نقاط کشور مجاز نیست چرا که ممکن است امنیت خانه و ساختمان شما را با مشکل روبرو کنند.

زیبایی درب ویلایی آهنی ساختمان

معمولا درب ویلایی مدرن باید زیبایی و تنوع در ساخت داشته باشید. بیشتر افرادی که میخواهند درب فرفورژه کلاسیک را خریداری کنند در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های زیبایی نمای آن اهمیت می‌دهند. این درب ها در واقع تردد شما را به ویلا ممکن می‌سازند و به همین دلیل هم بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.
معمولا اینطور گفته می‌شود که خرید درب پارکینگ در تهران نسبت به خرید درب های دیگر سخت تر است. شما بعضا میخواهید برای خانه خود این درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلای خود را با دربی زیبا مزین کنید. در این حال باید دقت داشته باشید که خرید این نوع درب ها به شما اجازه می‌دهند که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید پس بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید.
به طور کل اما تنوع درب ورودی پارکینگ بسیار بیشتر از تنوع درب های معمولی است. این نوع درب ها با اینکه در جنس های مختلفی مانند چوبی و همچنین آهنی ساخته می‌شوند اما به شما اجازه خواهند داد که همچنان هم زیبایی و هم تنوع خانه خود را حفظ کنید.

دوام درب فرفورژه ویلایی

شاید تصور کنید که تنها انواعی از قیمت درب ویلایی امنیت را برای شما ایجاد خواهد کرد که آهنی است و نوع چوبی آن شما را دچار مشکل خواهد کرد. در این حال نکته ای که باید بدانید این است که این نوع درب ها اگر از نوع چوبی باشند باز هم برای شما ایمن خواهند بود و هیچ تفاوت خاصی از نظر امنیتی ندارند. اینکه شما بتوانید دربی را خریداری کنید که دوام بالایی دارد در عین اینکه کار شما را برای سال های بعد راحت تر خواهد کرد، به شما اجازه می‌دهد که امنیت را نیز فراهم کنید.

خرید اینترنتی درب فرفورژه

دقت داشته باشید که بعضا پیش آمده است که شما هم ویلاهایی را با انواع درب های مختلف دیده اید. یکی از مهم ترین ویژگی های درب فلزی این است که شما میتوانید آن را تعویض کنید. ممکن است که پس از گذشت چندین سال، درب شما نمای اولیه خود را از دست بدهد و به همین دلیل هم شما علاقه مند به خرید انواع جدیدی از این درب ها باشید. در این حال بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که این کا را توسط یک نمایندگی در این زمینه انجام دهید و درب خود را تعویض کنید. انواع نمایندگی هایی که در حوزه این نوع درب ها و به ویژه درب حیاطی فعالیت می‌کنند به شما این اجازه را خواهند داد که تمامی آنچه که نیاز دارید را در یک پکیج داشته باشید. با خرید از یک نمایندگی معتبر، مشکلات خود را در این زمینه حل کنید.

 

درب فلزی حیاطی : استحکام-جذابیت-ماندگاری بالا


درب آهنی سالیان سال هست که به عنوان درب ورودی ساختمان و درب حیاطی استفاده می‌شود. برای این کار دو دلیل مهم و حیاتی وجود دارد: اول : استقامت درب های فلزی در مقایسه با درب های چوبی و سایر مدل های درب بیشتر است. استفاده از آهن به عنوان متریال اصلی و همچنین نوع اتصال قطعات بوسیله جوشکاری که بهترین نوع اتصال قطعات است باعث میشود بالاترین استحکام را داشته باشیم. دوم : ماندگاری بالای درب فلزی که میشه گفت به اندازه عمر ساختمان یا حتی بیشتر از آن است.
درب ویلایی فلزی خوب باید از دو نظر مورد توجه قرارگیرد. قسمت اول استحکام و دوام درب ویلایی و از طرف دیگر زیبایی و کیفیت ساخت آن.
درب ویلایی را می‌شود با متریال های مختلف ساخت ولی اینکه کدام متریال مناسب ساخت درب ویلایی است و یا درب پارکینگی از چه نوعی را خریداری کنیم که مناسب درب ویلا بوده و زیبا و شیک باشد و از همه مهمتر امنیت بسیار بالایی داشته باشد، نکاتی است که باید دقت کافی در آن را داشته باشیم.

 

بهترین مدل درب حیاط ساده و شیک و سه لنگه در مناطق تهران


بهترین مدل درب حیاط ساده و شیک و سه لنگه برای اطلاع از قمیت و نمونه کار بیشتر از بهترین درب های باغ با کارشناسان ما در تماس باشید.
کیفیت را با ما تجربه کنید..

 

 

 

رنگ کاری درب حیاط به چه صورت انجام می‌شود؟

رنگ کاری درب حیاط به دو روش : کوره ای استاتیک یا اپوکسی انجام می‌شود. قبل از رنگ کاری، قطعات فلزی با حلال شستشو و چربی زدایی می‌شود

درب حیاط با چه استانداردی ساخته می‌شود؟

جوشکاری قطعات فلزی درب حیاط با الکترود و جوشکاری قطعات چدنی با co2 انجام می‌گیرد.برای جلوگیری از نفوذ آب درزگیری با مواد مخصوص انجام می‌شود

آیا زیر سازی محل نصب درب حیاط به عهده مجموعه است؟

خریدار موظف است قبل از سفارش درب حیاط، محل نصب را آماده نماید.در صورت نیاز کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در این زمینه می‌باشند

شرایط قرار داد درب ورودی حیاط با مجموعه به چه صورتی هست؟

مبلغ پیش پرداخت ( 50% مبلغ فاکتور است) هزینه حمل و نقل و جرثقیل به عهده خریدار است. تاریخ نحویل پروژه 30 روزه کاری است.و همچنین خریدار موظف هست نسبت به تسویه حساب قبل از ارسال بار اقدام نماید

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

2 نظر
پارسا
سه شنبه بیست و نهم آذر ۰۱
پاسخ
(1)
()
پارسا
سلام درب فرفورژه ويلايي در سبک کلاسيک وجود دارد، من کاتالوگ درب ويلايي را نگاه کردم منتها تقسيم بندي به جهت مدرن و لوکسو کلاسيک وجود نداشت، با اين وضع اينترنت که وجود دارد پيشنهاد ميکنم که تصاوير درب ويلايي را در سبک مختلف دسته بندي کنيد که مجبور نباشيم تمام عکس درب ويلايي را دانلود کنيم. البته ليست قيمت درب فرفورژه بسيار عالي بود. من مشتري شما هستم اگر نقدي ميکنم بابت اين است که مجموعه آهن ايرانيان بسيار عالي است.
پاسخ مدیر سایت
سلام جناب پارسا با استفاده از نمای ساختمان میتوان انواع درب فرفورژه کلاسیک را طراحی کرد. به عبارتی در پاسخ به سوال اول شما در مورد درب فرفورژه ویلایی کلاسیک باید عرض کنم که با توجه به اینکه مجموعه آهن ایرانیان و حفاظ سازه به صورت تخصصی در زمینه تولید درب فرفورژه فعالیت میکند، با توجه به نما و سلیقه شما درب کلاسیک فرفورژه طراحی میشود. در باره نقدی هم که به کاتالوگ داشتید که درب ویلایی مدرن و درب کلاسیک ویلایی در یک دسته هستند باید عرض کنم که ما در کاتالوگ دربهای ویلایی به ترتیب تولید درب ها را به مرور به کاتالوگ اضافه میکینم، انشالله در اینده سعی میکنیم که تقسیم بندی درب ها را تا حد امکان انجام دهیم. ارایه لیست قیمت درب ویلایی فرفورژه هم به صورت شفاف وظیفه مجموعه است که خریدار بتواند به سادگی قبل از مشاوره قیمت درب فرفورژه ویلایی را داشته باشد. برای شما ارزوی موفقیت داریم
پاسخ مدیر سایت
جعفر محمدی
سه شنبه هجدهم مرداد ۰۱
پاسخ
(2)
(2)
جعفر محمدی
لطفا قيمت درب ها اعلام نماييد
پاسخ مدیر سایت
سلام وقت به خیر 09123649705
پاسخ مدیر سایت

برای اطلاع از قیمت حفاظ درب آکاردئونی و انواع آردواز و همچنین حفاظ دیوار با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید

برای خرید بهترین حفاظ پنجره در نمونه های متحرک ،فرفورژه ،مدرن و ساده همین حالا مشاوره رایگان بگیرید.

call us